Tietoa yhdistyksestä

MLL Kiteen paikallisyhdistys ry on tukenut ja edistänyt kiteeläisten lapsiperheiden hyvinvointia yhdessä keskusjärjestön ja alueen muiden lapsiperheiden hyvinvointia edistävien toimijoiden kanssa jo vuodesta 1927.

Näkyvimmät toimintamuotomme ovat leikkipuistotreffit Fanni tunnetaitopuistossa sekä turvavälinevuokraus. Lisäksi järjestämme konsertteja, koko perheen tapahtumia sekä otamme kantaa kiteeläisten lapsiperheiden hyvinvointia koskeviin päätöksiin.

Toimintaamme kuuluu myös Hyvä Joulumieli-keräys.

Yhteistyökumppanit

Teemme monipuolista yhteistyötä Kiteen kaupungin kanssa. Järjestämme yhdessä tapahtumia, toimimme kaupungin tiloissa sekä tuomme lasten sekä perheiden äänen esiin esim. leikkipuistojen suunnittelussa.

Meillä on laaja yhteistyöverkosto paikallisten yritysten ja yhteisöjen kanssa. Toiminnan ja tapahtumien järjestämisessä meillä on mukana olleet LC Kitee Keisarinnat, Kiteen vanhempainyhdistys, Arppen koulun tukioppilaat, Kiteen ev.lut. seurakunnan diakoniatyö, Kiteen Rajasamoojat, Siun Sote-neuvola, sekä useat paikalliset yritykset.