MLL Kiteen paikallisyhdistys

Lasten ja lapsiperheiden asialla jo vuodesta 1927.
Olemme tänäkin päivänä aktiivisesti monessa mukana; järjestämme tapahtumia ja toimintaa sekä otamme kantaa ja vaikutamme alueemme lapsiperheitä ja lapsia koskevissa päätöksissä.

Liittymällä jäseneksi tuet tärkeää työtä lapsiperheiden hyväksi, sekä olet tukemassa paikallisyhdistyksen toimintaa. Jäsenenä saat monia rahanarvoisia etuja niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Haluatko osallistua toimintaamme vapaaehtoistoimijana? Olemme kiitollisia jo pienestäkin avusta. Apuna voi olla muutama tunti kerran järjestetyssä konsertissa tai lipaskerääjänä kaupan aulassa. Apuna voi olla kerran viikossa lukumummina tai -vaarina paikallisessa alakoulussa tai ohjaajana perhekahvilassa. Ota yhteyttä niin kerromme lisää!

Haluatko olla mukana vaikuttamassa lasten ja perheiden hyvinvointiin?

MLL:n työtä lasten ja lapsiperheiden hyvinvoinnin parantamiseksi voi tukea monin tavoin. Voit lahjoittaa, liittyä jäseneksi tai osallistua vapaaehtoisena innostavaan toimintaan! Löydä sinulle sopiva tapa osallistua – jo pienikin teko on teko pienen puolesta!